ӇƛƧӇƬƠM

وبلاگ ویژه برای دوستان ویژه هشتم

ӇƛƧӇƬƠM

وبلاگ ویژه برای دوستان ویژه هشتم

ӇƛƧӇƬƠM

این وبلاگ به منظور ارائه خدمت به تمامی دانش آموزان هشتم از قبیل اخبار،کمک های درسی، تحقیق و......
ایجاد شده است.

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

همچنین این وبلاگ آماده تبادل با تمامی وبلاگ ها و سایت ها می باشد.

بایگانی

ترجمه درس1انگلیسی

Friday, 3 Dey 1395، 02:00 PM | ӇƛƧӇƬƠ M | ۰ نظر

درس1

ملیت من

مکالمه:

گوش کن به مکالمه.شایان معرفی می کند پسر عمویش سم را به معلمش.

شایان:آقای چاییچی,این پسر عمویم است سم.اون فرانسوی,انگلیسی,و کمی فارسی حرف میزند.

معلم:اوه,از آشناییت خوشبختم,سم.

سم:همچنین منم ازآشناییتون خوشبختم

معلم:آیا شما اهل ایران هستید?

سم:بله,من اصلیت ایرانی هستم,اما در فرانسه زندگی میکنم.

معلم:به کلاس ما خوش آمدی.چقد ایران رو میپسندی?

سم:ایران عالیه.عاشقشم.اون یک کشور زیباستدرس1

صحفه13:

تمرین1:صحبت کردن در مورد ملیت[1]

گوش کنید به مثال ها.سپس سوال و جواب کن با یک دوست.

آیا شما اهل ایران هستید؟               بله,من هستم/بله ما هستیم

آیا شما اهل فرانسه هستید؟             خیر,من نیستم/نه,ما نیستیم

آیا او (مونث/مذکر)اهل انگلیس است؟                بله,او(مونث/مذکر)است

آیا او(مونث/مذکر)اهل چین است؟                     خیر,او(مونث/مذکر)نیست

آیا آنها اهل اسپانیا هستند؟                   بله,آنها هستند

آیا آنها اهل برزیل هستند؟                     خیر,آنها نیستند

تمرین2:صحبت کردن در موردملیت[2]

گوش کن به مثال ها.سپس سوال و جواب کن با یک دوست.

آیا شما ایرانی هستید؟               بله,من هستم/بله,ما هستیم

آیا شما فرانسوی هستید؟            نه,من نیستم/نه,ما نیستیم

آیا او(مونث/مذکر)بریتانیایی است؟                بله,او(مونث/مذکر)است

آیا او(مؤنث/مذکر)چینی است؟                      خیر,او(مونث/مذکر)نیست

آیا آنها اسپانیایی هستند؟                              بله,آنها هستند

آیا آنها برزیلی هستند؟                                   نه,آنها نیستند

  • ӇƛƧӇƬƠ M

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.