ӇƛƧӇƬƠM

وبلاگ ویژه برای دوستان ویژه هشتم

ӇƛƧӇƬƠM

وبلاگ ویژه برای دوستان ویژه هشتم

ӇƛƧӇƬƠM

این وبلاگ به منظور ارائه خدمت به تمامی دانش آموزان هشتم از قبیل اخبار،کمک های درسی، تحقیق و......
ایجاد شده است.

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

همچنین این وبلاگ آماده تبادل با تمامی وبلاگ ها و سایت ها می باشد.

بایگانی

داستان:چقدر کار خودمان را دوست داریم

Monday, 4 Bahman 1395، 10:00 AM | ӇƛƧӇƬƠ M | ۰ نظر
    یکی از مدیران آمریکایی که مدتی برای یک دوره آموزشی به ژاپنرفته بود ، تعریف کرده است 

روزی از خیابانی که چند ماشین در دو طرف آن پارک شده بود می گذشتم. رفتار جوانکی نظرم را جلب کرد. او با جدیت و حرارتی خاص مشغول تمیز کردن یک ماشین بود. بی اختیار ایستادم. مشاهده فردی که این چنین در حفظ و تمیزی ماشینخود می کوشد مرا مجذوب کرده بود.

داستان چقدر کارمان را دوست داریم , داستان خواندنی و کوتاه

مرد جوان پس از …. تمیز کردن ماشین و تنظیم آیینه های بغل، راهش را گرفت
و رفت چند متر آن طرفتر، در ایستگاه اتوبوسمنتظر ایستاد. رفتار وی گیجم کرد.

به او نزدیک شدم و پرسیدم: «مگر آن ماشینی را که تمیز کردید متعلق به شما نبود؟»
نگاهی به من انداخت و با لبخندی گفت:
«من کارگرکارخانه ای هستم که آن ماشین از تولیدات آن است.
دلم نمی خواهد اتومبیلی را که ما ساخته ایم کثیف و نامرتب جلوه کند.»

منیع اصلی:yon.ir/gS28

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.